Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj první vibrující kamarád

Po jednom z minulých článků ohledně vibrujících kamarádů mi několik holek i kluků napsalo, abych tohle téma probrala víc osobněji, než jako faktický článek co a jak. Nějaký čas jsem o tom přemýšlela a řekla si – no  a proč ne?

Snad to admini tady na iDnesu přežijí a koho to nebude zajímat – přeskočí to k nečemu užitečnějšímu. No zkrátka - jsou věci, které vám nikdo neřekne ve chvíli, kdy je potřebujete vědět. Já se začala o erotické pomůcky zajímat poměrně brzy. Už když jsem vyhrabala taťkův časopis Leo, kde byly jednak inzeráty na různé hračičky a navíc některé obrázky velmi napřímo ukazovaly, jak taková věc funguje.

V patnácti jsem pak začala toužit po svém vlastním vibrátoru, ale byla jsem z toho docela nervózní. Za prvé, vůbec jsem netušila, jaký bych si měla vybrat a znala jsem jen takovou tu klasiku, co se prodávala v drogerii. Za druhé, bála jsem se, že pro nákup budu potřebovat potvrzení, že je mi osmnáct nebo se to dozví rodiče a bude to trapas. Samozřejmě jsem uvažovala i o eshopu, no a pak byly myšlenky, jako že pošťák přiveze obří krabici s nápisem vibrátory, že bych to vlastně ani neměla dělat a že je to úplně zbytečné a bude lepší, když počkám.

Čekala jsem, zkoušela jsem různé alternativní metody hrátek, jako třeba sprchou (což je fajn), polštářem, samozřejmě jsem různě experimentovala třeba s banánem nebo se svíčkou. Což vlastně vůbec nedoporučuju, protože je to nehygienické.

Pokračovalo to tak, že jsem si svojí vytouženou hračku ze všech těch obav radši nekoupila. Pak jsem si našla kluka a začala jsem sbírat první zážitky s ním. Pak přišel další kluk a další zážitky. A někde mezi tím jsem se snažila pochopit sama sebe a svojí sexualitu. Zpětně bych řekla, že by mi to šlo lépe, kdybych se odvážila a nějakou hračku si koupila, protože když jsem konečně držela v ruce první vibrující pomůcku, byla jsem jako v nebi. Dostala jsem vibrátor od svýho kluka na 17. narozeniny. On ho měl doma a když on chtěl, dráždil mě s ním při sexuPamatuji si, jak jsem mu to ani neřekla a vibrátor si jednoho dne odnesla a zažila pak asi milion vrcholů. On si chudák pak myslel, že mu ho objevila a zabavila máma. :-)

Takže z toho plyne poučení, že pokud ho chceš, měla bys ho koupit -hned. Jak už jsem psala ve svém starším článku – je to hlavně nástroj k objevení sebe sama. A člověk by měl objevovat.

 

Autor: Markéta Bořilová | pátek 17.3.2023 8:26 | karma článku: 27,09 | přečteno: 1586x
  • Další články autora

Markéta Bořilová

V čem je nejlepší chodit spát? Za mě vytahané tričko i "na Adama"!

V posteli trávíme doopravdy hodně času. Průměrný spánek každého člověka je denně okolo 8 hodin a to není za měsíc a celkově za rok zrovna málo. Často si kladeš otázku, těsně před spaním, co do peřin na sebe?

29.12.2023 v 17:30 | Karma: 8,99 | Přečteno: 4706x | Osobní

Markéta Bořilová

Jsem asi těhotná... Jak to poznám a co mám teď dělat?

Skoro každé těhotenství má své příznaky, na které by sis měla dát pozor a také bys je měla umět včas rozeznat. Samozřejmě, že nejdůležitější z toho všeho je prevence tudíž je nejlepší řešit dříve než nastanou.

18.12.2023 v 11:15 | Karma: 8,39 | Přečteno: 275x | Ona

Markéta Bořilová

Deset věcí, co se holkám líbí a klukům ne!

My holky občas máme hodně divný vkus na to, jak se oblékat (a jinak vizuálně vylepšovat). Nám se to třeba zdá super, v zrcadle to vydadá fájn, ale kluci už tak odvaření nejsou. Prostě věci, co my rády a pro kluky je to asexuální

8.12.2023 v 17:30 | Karma: 20,15 | Přečteno: 1138x | Ona

Markéta Bořilová

Jak (ne)ovlivňuje podprsenka růst prsou

Hodně holek má tu zkušenost, že jim často někdo říká pár mýtů o spodním prádle – zejména o podprsenkách. Jeden z těch naprosto nejpoužívanějších je fáma, že podprsenka brzdí růst dekoltu. Není to ale vůbec pravda.

1.11.2023 v 10:53 | Karma: 15,06 | Přečteno: 8641x

Markéta Bořilová

Jak mám odmítnout kluka?

Většinou se píšou články, ve kterých se radí, jak zaujmout kluka, který se ti líbí. Já jsem ale známá rebelka, takže tady píšu o úplně opačném problému. A sice když chce se mnou nějaký kluk chodit, ale já z nějakého důvodu nechci.

25.10.2023 v 9:38 | Karma: 15,00 | Přečteno: 670x | Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1140x
Markéta Bořilová, alias Brněnskábloncka. Devatenáctiletá studentka ekonomie z Brna, ale studující v Olomouci. Baví mě cestování, sport, tanec, móda a trochu i politika a dění okolo mě. Docela mě to chytlo na kurzu kreativního psaní a tak zkouším pisálkovat tady. :-)

Mrkněte i na můj Instagram jako @brnenskabloncka

https://instagram.com/brnenskabloncka/

Seznam rubrik